VŠEOBECNÉ PODMÍNKY A UBYTOVACÍ ŘÁD
I. Způsob objednání
Objednávku pronájmu je možno provádět e-mailem nebo telefonicky.
Objednávka – rezervace je považována za platnou až po písemném potvrzení provozovatelem a po zaplacení zálohy hostem za pronájem dohodnutých prostor na účet provozovatele, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Uhrazením zálohy potvrzuje zákazník, že se seznámil se službami, cenou, platebními a jinými podmínkami, ubytovacím řádem, všeobecnými podmínkami a zvláště stornovacími podmínkami.
II. Podmínky uzavření smlouvy o pronájmu
a) Úhradou nájemného hostem je mezi hostem a provozovatelem uzavřena smlouva o pronájmu podle § 754 a násl. Občanského zákoníku a to za podmínek uvedených níže a v dohodě o ubytování.
b) Ubytování je poskytováno úplatně, přičemž cena za ubytování i dodatečné poplatky jsou stanoveny dle platného ceníku, smluvně a to dohodou obou stran v online komunikaci. Pronájmem se rozumí používání ubytovacích prostor prezentovaných na stránkách (dále jen prostory určené k pronájmu).
c) Rezervace je platná až po zaplacení zálohy dle domluvy s provozovatelem. Doplatek platí klient na účet v termínu dle domluvy s provozovatelem, nejpozději však 14 dnů před nástupem.
d) Při objednávce ve lhůtě kratší než 30 dnů před nástupem se platí celá částka za pobyt a případné služby najednou, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak.
Přímá platba z účtu na účet není předmětem elektronické evidence tržeb. Nemusíme tedy vystavovat ani zasílat žádné účtenky.
e) Ubytovaný je povinen dodržet čas nástupu nejdříve ve 16.00 hodin a nejpozději do 20.00 hodin, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Čas ukončení pobytu do 11.00 hodin, pokud není s ubytovatelem dohodnuto jinak. Neučiní-li tak host ve stanovené lhůtě, může mu ubytovatel účtovat pobyt i za následující den.
f) Kauce 7000 Kč slouží pro případné uhrazení nákladů provozovatele, kdy veškeré ubytovací prostory nejsou uvedené do původního stavu a provozovatel je nucen je uvést do původního stavu, k úhradě spotřebované elektrické energie a poplatků městské daně.
III. Náhrada škody
a) V případě vzniku škody způsobené zaviněním hosta, je provozovatel oprávněn domáhat se náhrady za škodu, popřípadě si ponechat kauci nebo její úměrnou část, rovnající se výši škody způsobené zaviněním hosta.
b) Host je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách určených k ubytování a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou budou prostory určené k ubytování nebo části domu vyřazeny z provozu.
Tuto povinnost má host i v případě, že škodu způsobí děti, zvířata a nebo jiné osoby ubytované s hostem, nejpozději do termínu odjezdu.
IV. Práva a povinnosti hosta
a) Host má právo:
- užívat pronajaté prostory a veškeré vybavení dle seznamu poskytnutého vybavení v souladu s dodržováním zásad dobrého hospodaření.
- Při nástupu obdrží host klíče od hlavních vstupních dveří. Host je povinen předejít ztrátě těchto klíčů, zabezpečit je proti odcizení a vyvarovat se zapůjčení klíčů osobám, které nejsou v chalupě ubytovány.
- Při ztrátě, nebo jiném zneužití klíčů je host povinen zaplatit provozovateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč. Tím není dotčeno právo provozovatele domáhat se náhrady způsobené škody.
- Rozdělávat oheň, pouze na místech k tomu určených – vyznačené ohniště, kamna, či krb. Po odchodu od ohniště, krbu host řádně uhasí oheň a zabezpečí, aby nevzniklo nebezpečí požáru
b) Host je povinen:
-
-
-
- uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku a spotřebu elektřiny
- při nástupu se host přesvědčí, zda vše souhlasí ve vybavení objektu. V opačném případě hned uvědomí majitele
- řádně užívat pronajaté prostory, udržovat zde pořádek a čistotu a před ukončením pronájmu uvést vše do původního stavu
- řádně umýt nádobí a uložit na místa k tomu určená
- odvézt odpadky
- chránit vybavení a zařízení chalupy proti poškození
- zajistit ochranu postelí, sedacích souprav před znečištěním dětmi, které nejsou dosud schopny udržovat osobní hygienu
- zajistit ochranu veškerého majetku před poškozením nebo zničením psy
- seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej
- bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v prostorách určených k ubytování
- bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host v prostorách způsobil
- uzamykat při odchodu hlavní vchodové dveře, vypnout světla a spotřebiče
- v době od 22.00 hod. do 07.00 hod. se chovat tak, aby nerušil ostatní nadměrným hlukem včetně hluku způsobeného psy (štěkání, vytí ap.)
- z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti do 10 ti let a zvířata v chalupě a ostatních prostorách ubytovaní bez dozoru dospělých
-
-
c) Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
-
-
-
- provádět změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemísťovat vybavení,apod.)
- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z pronajatých prostor
- přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě
- nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití
- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné, psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem
- kouřit ve vnitřních prostorách pronajatých nemovitostí
- host nesmí v objektu používat vlastní elektrické spotřebiče, zesilovače aj. s výjimkou těch, které slouží osobní hygien
- ubytovávat a nechat přespat případné nenahlášené hosty a zvířata
-
-
V. Povinnosti provozovatele
Provozovatel je povinen
-
-
-
- odevzdat hostu pronajímané prostory uklizené, ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním
- dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů
- dbá na bezvadný technický a hygienický stav v prostorách určených k ubytování
-
-
VI. Parkování
Parkování vozidel hostů je umožněno na vlastním přilehlém pozemku /parkovišti u domu/. Tyto parkovací plochy jsou otevřené a tudíž provozovatel neručí za případné škody či odcizení vozidla nebo věcí ve vozidle § 434/1 O. z.
VII. Úklid
Ložní prádlo/povlečení – prostěradla a povlečení poskytuje provozovatel.
Je zakázáno používání spacích pytlů z důvodu nedostatečné hygieny.
Základní úklidové pomůcky jsou součástí prostor určených k ubytování.
Během pobytu zodpovídá za úklid ve všech pronajatých prostorách host.
Podle domluvy, host buď provede závěrečný úklid a pronajaté prostory předá v takovém stavu, v jakém je převzal při příjezdu. Pokud toto nebude zabezpečeno, bude zúčtován poplatek z kauce ve výši 3000 Kč. Závěrečný úklid zahrnuje i odvoz odpadků.
VIII. Domácí zvířata
Pobyt s domácím zvířetem u nás není možný (z důvodu špatných zkušeností a poškozeného nábytku a vybavení v minulosti).
IX. Reklamace
Host má právo na reklamaci, jestliže ubytování nebylo poskytnuto v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě. Připomínka nebo reklamace hosta musí být uplatněna ihned, aby mohla být odstraněna. Pokud by nebyla připomínka nebo závada nahlášená hostem odstraněna, je zapotřebí sepsat zápis a dohodu mezi oběma stranami.
X. Odstoupení od Smlouvy o pronájmu
a) Host má právo odstoupit od „Smlouvy o pronájmu“. Odstoupení od smlouvy se řídí stornovacími podmínkami viz. bod XI. tohoto řádu.
b) Provozovatel má právo od „Smlouvy o pronájmu“ odstoupit, jestli-že host hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacího řádu nebo v prostorách určených k ubytování hrubě porušuje dobré mravy bez nároku na vrácení peněz za pobyt.
c) Odstoupení od „Smlouvy o pronájmu“ nemá vliv na pohledávky z této smlouvy vzniklé.
d) V případě odstoupení od „Smlouvy o pronájmu“ si provozovatel vyhrazuje právo vyzvat hosta k opuštění pronajatých prostor.
XI. Stornovací podmínky
a) Provozovatel nevyžaduje žádný stornovací poplatek v případě výskytu objektivních závažných příčin, které vedou k odstoupení od smlouvy o ubytování, jako jsou hospitalizace, živelné katastrofy, havárie apod. Tyto skutečnosti musí host doložit příslušnými doklady nejpozději do 5 kalendářních dnů od výskytu objektivních závažných příčin, písemně na adresu provozovatele, nejpozději však dva týdny před plánovaným nástupem.
b) Při stornování smlouvy do 40 dnů před nástupem, se storno poplatek neúčtuje. Při stornování smlouvy do 39 dnů před nástupem, je storno poplatek ve výši zaplacené zálohy. Pokud nebylo dohodnuto jinak.
Storno poplatky se neúčtují v případě, že si zákazník zajistí za sebe odpovídající náhradu – v tomto případě je již zaplacená částka za pobyt vinkulována ve prospěch platby náhradníka.
c) Pronajímatel má právo pobyt zrušit v případě, že dojde k vážným a nepředvídatelným okolnostem (např. živelná pohroma, katastrofa, technická závada a jiné), pro které není možné řádný průběh pobytu zajistit.
V tomto případě se může pronajímatel s nájemcem dohodnout a nabídnout ubytování v jiném objektu.
Pokud zákazník tuto nabídku odmítne, bude mu vrácena již uhrazená cena pobytu.
Zákazník nemá právo požadovat žádné další náhrady.
Pronajímatel nezodpovídá za provoz sportovních, kulturních a rekreačních zařízení, restaurací a obchodů v okolí, avizovaných na jeho stránkách.
Ubytovatel vybírá od ubytovaného při zahájení pobytu kauci 7000 Kč.
Účelem kauce je zajištění úhrady škody, která vznikne poškozením pronajatého objektu či jeho zařízení a vybavení v důsledku nedodržení ubytovacího řádu.
Při odevzdání řádně uklizeného objektu bez poškození se kauce vrací hostu v plné výši po odečtení nákladů na elektřinu a městské daně (rekreačního poplatku obce). V případě nutného úklidu objektu provozovatelem bude Kč 3000 uhrazeno z kauce automaticky.
U silvestrovských pobytů či jiných speciálních pobytů se však může výše kauce po dohodě změnit .
Stav elektroměru je měřen digitálně a hostovi bude poskytnuta přesná spotřeba od hodiny příjezdu do hodiny odjezdu.
XII. Doklad totožnosti
Host při nástupu k ubytování nahlásí všechny dospělé osoby do do elektronické knihy ubytování, vč platného dokladu totožnosti.
Elektronická ubytovací kniha obsahuje jméno a příjmení, bydliště, číslo občanského průkazu, nebo cestovního pasu.
XIII. Provozovatel
si vyhrazuje právo za účelem kontroly vstoupit do objektu během pobytu hostů.
Kavi homes s.r.o., Trabantská 293/35
ICO: 19819072
tel: 724917887
chaluparokytnice@gmail.com